Ååååååhh!

Fy faaaan vad jag hatar mitt jävla skit jobb!!!!
Först frågar dem om jag VILL jobba på lördagar, klart jag säger nej, eftersom att jag hade sagt att jag ville jobba enbart under veckan. Jag måste ha två dagar helt ledigt för att kunna överleva veckan, annars kolappsar jag. Mhh, sen säger dem aha men Frida, om du inte jobbar på lördagare säger jag upp dig.
Då är det klart som fan att jag måste jobba dem där jävla fitt lördagarna. Och nu menar ju inte bara lördag i en månad, nej hehehe VARJE lördag. VARJE!
Jag ville bara ringa upp och säga att jag säger upp mig, för det är fan inte värt att jobba hos dem. Så istället frågade jag om dem kunde flytta mig till en annan samarbetande resurang. Nej nej nej... Går icke.

Så... frågan är, ska jag jobba kvar, och slava som en hund och inte klara av studierna under veckan, eller ska jag bita ihop för att ha pengar under måanderna utöver mitt studiebidrag.

Shit, när jag skriver det här låter det självklart att jag ska säga upp mig. Men jag måste tänka på framtiden. Jag måste kunna jobba mycket mer efter sommaren, och under sommmaren.

Fuck you.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker att du löser situationen fantastiskt BRA, hjärtat. Du är framåt och PÅ och jag tror att det löser sej på bästa sätt :-)

2009-12-08 @ 18:47:19
URL: http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0