Älskade kusin!

Idag fyller världens bästa Stella 18!!! Det blir middag hemma hos henne, och utgånf gör dem som är över 18... Hehe alltså inte jag. längtar iaf tils kl 7, då jag ska vara där. Trots att jag är trött så att det bara inte finns, så ser jag fram emot det.





Ska jag berätta om min färgning idag... Skulle slinga håret ytterst lite ljusare så det såg sol blekt ut... Nej du, kiss gult/ vitt blev det! Så ringde till Tony, och bad honom komma hem fort så att jag kunde springa och köpa nya hårfärg. Köpte det, och det blev nu brunare än innan. but they say, once you go black, you nerver go back. Inte för att det är svart. Hahahaha, fy fan va rädd jag blev när jag såg resultatet från slingorna. Skakade sönder.

Så det var bäst att köpa lite glass och choklad när jag ändå var i affärern :)

Snart kommer mr. C till stockholm! Okej, efter nyår... Men det ska bli så kul. Har planerat en kväll för han och mig, haha så har kört ut min familj. God middag blir det iaf!

Nu antar jag att jag måste börja fixa mig :(

Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0