Frågor!

Hittade några frågor i en blogg, så jag snodde dem :)



Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?

Jag gillar fotboll i smyg. Jag är en matmissbrukare till högsta grad, haha fast ofta någon skulle bli förvånad. Jag hatar att få vatten i ansiktet.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Smarthet :) bra ord val

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Fridolf, Frida slida.

Hur var du som barn?
Pojkflicka skulle jag tro.

Vad tycker du om fildelning?
Det bästa som har hänt mig.

Varför bloggar du?
För att jag inte har något bättre för mig.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Båda väger lika mycket. Man kan inte ha kärlek utan vänskap, och vise versa.

Vad kan man leva utan?
matte, kemi och fysik prov.

Vilket är viktigast hos din partner?
Smartheten, personligheten, utseendet, humorn.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Haha men nej. Om jag får en spik matte i julklapp så kanske. ^^

Hur ofta lagar du mat hemma?
Lite för ofta, fast bara till mig själv.

Vad skulle du göra med ett friår?
Resa

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
USA!!!!! Hamburgare for life!

Hur svarar du i telefonen?
Beror ju på vem som ringer :)

Är du pinsam på fyllan?
Nej nej nej, aldrig :D ... eller?

Vilken var din första konsert?
Moraträsk! :D

Hur ser folk dig?
Jag vet inte, fråga dem.

Människa som gör dig enbart ledsen?
A det finns ett par, som lyckas.

Människa som gör dig enbart glad?
Cristian!

Värsta känslan?
Sårad, övergiven.

Favorit tv-program?
Hmm... Dh!

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Sova tills 11, äta lite chips. Gå till stan, och sedan på bio kanske. Eller en ute kväll.

När grät du senast?
Igår! Jag hatar mitt jobb...

Är du vidskeplig?
Ja absolut.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle ha en jävla massa pengar. Jag skulle inte bor i der här skit kalla landet.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
ofta, fett töntiga

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Åka luftballong.

Vart går din drömresa?
Till thailand, eller egypten.

Vem är ditt drömragg?
EDWARD!!!!!!

När blir man vuxen?
När man får mens :) haha nej, men när man är vuxen i huvudet, beroende från peron till person.

Vill du säga förlåt till någon?
Nej, inte just ni iaf. Jag är shneeeel.

Vem är din hjälte?
Edward.

Vad tror du på?
Att man lever bara en gång. Man ska göra det som gör en lycklig til 100%.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Ingen, alla suger så jävla hårt.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig, helt klart.

Vad är lycka?
Att göra det man mår bäst av.

Vilka personer beundrar du?
Cristian, för att han tar tag i sitt liv, och gör någonting som gör honom lycklig.

Vem var din första kärlek?
hahaha Fredrik Flod kanske.

Vem har makten i ditt liv?
Min mobil :(

Har du någon dold talang?
Jätte många, ni har ju sätt mina party trick.

Har du mobbat någon?
Nej, jag är ju shneeel hest.

Vilket djur skulle du vilja vara?
en delfin, dem ser så fria ut.

Har du någon fobi?
Insekter, höjder.

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Omg, alldeles för mycket måste jag säga. En sak som fortfarande plågar mig var i kanske 3:an 4:an eller 5:an, så var jag med Fredrik, han pekade på sin kind (att jag skulle pussa honom) men jag fattar ju inte det och självklart kör jag in fingret i hans mun, som om jag skulle borta hans tänder med mitt finger. Omg, blir helt röd nu.


Kommentarer
Postat av: Lizzy

muwuhwhaha jag har snott din lista biatch!!!

2009-12-29 @ 16:09:31
URL: http://candywrapper.blogg.se/
Postat av: Frida

You know what lizzy! Fuck you for leaving me here in -20! <3<3<3<3



2010-01-13 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0