Fredag

Tar tillbaka det jag skrev i tidigare inlägg, måste verkligen sluta vara en sån drama queen, framtiden löser sig på ett eller annat sätt! :D

Idag är det ferre hos Alice!
Så många underbara människor kommer dit! Tänk er alla världens roliga människor under ett och samma tak!
Vi får hoppas att det inte blir som förra gången...


(En bild säger mer än tusen ord)

Stellish ska sova hos mig, så det blir kul! Har tagit fram extra sängen, så klart.

Juste hade boxning idag, jag och Mira knäckte skiten ur varandra, eller hon knäckte iaf mig... Fan va jag är rädd för att bli slagen i magen! Men jag har inte ansträngt mig så mycket som jag gjorde idag, sen jag vet inte hur många år sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0