"Gangster style!"

Har jobbat min sista dag idag, så underbart.
Sen har jag varit och skaffat en fejk bränna igen som inte ens syns ^^
Nu sitter jag med världens finsate Jonathan! Sitter och leker med mina nya telefon! Han ritar massa bilder på den. Haha ja, matilda, jag tog bort dem vulgära bilderna som jag ritade igår, innan han lekte med dem. Fast han råkade nästan se en, hahaha, han ville såklart se mer, så vi satt och argumneterade om det, och kom fram till att man måste vara minst 7 1/2 för att se sånna bilder :)
Vi har suttit och kollat på klipp från Zlatans mål, hans stora idol <3
Sen har han splat in ett ljud klippp på min mobil då han säger "Gangster style". Och nu är det min sms signal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0