Lördag

Skit kul igår!
Men ska inte skriva något specifikt eftersom min mamma prenumererar på min blogg. Så efter varje inlägg jag skriver får hon ett mail om att jag har uppdaterat bloggen. He he he... Jätte skojj...Lösenord nästa?
(Mamma, sluta läs min blogg, snälla)

Idag har jag tagit igen krafterna från igårkväll, och så har jag varit på min lilla kusin Lukas 6 års kalas/middag med släkten. Det va kul.
Roligt att jag är så van vid att sitta vid barnbordet, att jag sätter mig där självmant.
Slutade med att vi "barn" spelade singstar och buzz. Jag knäcker på singstar.

Nu ska vi ha familje mys, och kolla på Robinson.
Köpt två sorter chips, två dipper och jordnötsbågar typ... kom på nu att vi glömde läsk :/
Sen köpte jag oxå en rosa deo ^^ jag kan verkligen inte ge upp min fetish för rosa småsaker, så det är klart att man köpte en rosa tandborste, med stjärnor på, mihihi.

Här är lite bilder från ikväll.








Kommentarer
Postat av: Annie

Vaddå SLUTA LÄSA?? Det är ju jätteroligt att läsa den :-)

Kram älskad vän!



ps. det ska bli kul att baka peppisar idag ds.

2009-12-06 @ 14:11:19
URL: http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0