Who lives, and who dies?

Direkt efter att jag hade skrivit förra inlägget, fick jag ett mail, från en annan resturang. Intervju idag! Det känns skit bra, men är sjut nervös. Jag brukar inte vara nervösi ett sånt här tillfälle men just idag, allting har hänt så snabbt. Ringde iaf till mitt gamla jobba och sa att jag slutar :) Feelt good. Fast dem vill att jag ska jobba nu på lördag, bara för att jävlas, som vanligt.

Hoppas jag får det här jobbet, annars får jag jobba som telefon säljare på TK. Helt okej det med, skulle iof bara tjäna ca 1 krona mer... Men soft att bara sitta och snacka i telefon hela dagarna, inte fysiskt jobbigt alltså.

Men nu ska jag bläddra vidare på datan.

Ciao


Kommentarer
Postat av: LuschN

JAg heJar på DIg BEbiiis

2009-12-10 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0