Fredag

Tjaaafaaan!

Igår va en jobbig dag för mig... Jag är som de flesta andra, rädd för sprutor. Well... I took two!
Först var det svin sprutan! Den gjorde sjukt ont! Sen va det blodprov, senare på dagen av annat skäl.
Blodprovet känns ju inte idag, men oj oj oj vad ont jag har i armen från svin sprutan. Men jag ska tacka gud att jag inte har blivit sjuk som de flesta andra av mina kompisar, efter att dem har tagit sprutan.



Idag har jag inga lektioner, och därför är jag hemma. Men vaknade vid nio och kunde inte somna om pga min arm. Inte vanligt att jag går up så här tidigt om jag är ledig!
Idag ska jag träffa Stella! Min älskade kusin. Vi ska laga någon god mat, kolla på film och basta! Perfect.

nu ska jag kolla på tv. Tjooo


Kommentarer
Postat av: Alice

va mysigt dedär sista lät ^^ <3

2009-11-28 @ 01:40:22
Postat av: Frida

Hihi det va mysigt :)

2009-11-30 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0