Hellöj....

Fullt ös hela helgen

Fredag:
Var med Stella, lagade lax med ris (jag gjorde en sjukt jävla god sås, lite creme frech, lite pressad citron, peppar och salt), sen bastade vi, och badade i långsjön (nacka). Ja, det va sjukt jävla kallt att doppa hela kroppen + huvudet, och nu vet jag vad som menas med att hamna i shock när man trillar genom isen! Sen efter det kollade vi på butterfly effect 3, och åt godis och naturgodis :) Livin the dream.

Lördag:
Hannas barnkalas(Lillasyster, fyllde 4), på barnadiset (stort lekpalats). Sedan efter att jag hade fått mina pankakor med sylt och grädde, åkte jag till jobbet kl 4, och jobbade hårt :) Det va ganska okej faktiskt, sköna personer i kassan, och inte så mycket kunder. Sen kom matilda till jobbet när jag slutade och så åt vi en massa mat. Sen köpte vi chips, dipp och läsk, och gick hem till mig och mös.

Söndag (Första advent):
Vaknade vid 9, sen kom min älskade syster och min älskade gudson Erik! Passade honom medans mamma och Jessica julstädade och julpyntade huset. Sedan åt vi massa pepparkakor och lussebullar och glögg och julmust och kollade på mins 20 avsnitt av svampbob, det var maraton på nickelodeon. Wihoo. Sen gick åkte vi till IKEA, och kollade på säng till mig och lite mer julpynt tror jag att det var, sen lite blommor. Sen pluggade jag kami resten av söndagen.



Har så att säga inte kunnat chilla i helgen, och så lär det inte bli idag heller, för måste skriva min labbrapport klar.

Nu ska jag kolla min Fv :)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0