Helloo...

I morse kom jag hem från London, det var skit tråkigt att komma hem, var farligt nära på att bara skita i att hoppa på det där jävla planet, men men. Vi hade skitkul, en massa shopping på oxford street, och ett oförglömligt besök på London dungeon. Vi tog en massa kvälls promenader, och innan vi somnade spelade vi så klart "dam" (Kortspelet).
Vi åt mest på Mcdonalds, KFC och Burgerking, åt ute på en resturang på china towna sista kvällen, smakade ren bajs alltså. Inte värt! Sen var vi på bio också, det ska vi inte glömma. Såg 500 days of summer. En otroligt bra film!
Känns verkligen skit att komma tillbaka, speciellt när min Cristian inte bor i Stockholm längre, kan ni fatta hur jobbigt det var att säga hej då på flygplatsen :(




Sådär ja, där har vi lite bilder från resan. Vi tog inte så många eftersom att vi mest gick runt i affärer och så, gjorde nästan inga turist grejer, som vi hade planerat haha.
Men nu ska jag gå och lägga mig har varit vaken i snart 2 dygn nu, så går det när man flyger mitt i natten.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0