Onsdag

Denna dag tog en liten kostig vändning, åkte in akut på SÖS. Men det var inget allvarligt :)
Men Cristian kommer hem till mig i morgon, känns jätte bra! Har saknat honom, trots att vi bara har varit ifrån varandra i några dagar... Hihi puppy love.
Cristian kommer till Stockholm kl 7 i morgon bitti, så är jag redan på väg till skolan. Men i morgon slutar jag 9.50 tror jag, hoppas det, så slipper Cristian vara hemma ensam hemma med min mamma. Har lagat lite feta ost sallad till honom, det vet jag att han gillar.
(Cristian gör sin crazy look)
Ska lägga mig i sängen, poppa lite popcorn om det finns, och kolla på "Roots", så jävla bra.
Kanske äta lite godis från London!

Kommentarer
Postat av: Erika

JAG är lite besviken på uppdateringen :(

2009-11-10 @ 16:49:50
Postat av: marie

JAG med frida!!!!!!!

2009-11-10 @ 23:08:45
Postat av: maja

UPPDATERA!!!!!!!!

2009-11-11 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0