Torsdag

Hej allesammans :D
Förlåt för den dåligaste uppdatrringen i världarnas historia, men min dator är på lagning :( R.I.P
Den skulle varit klar för typ en vecka sen, men mamma fick ett sms igår från onoff att den inte kommer vara klar förstän 7 december. Suck.
Men ska göra mitt bästa, genom att blogga från mammas dator :)

Idag fick jag världens finaste överaskning från min älskade pojkvän (som nu btw bor i Åre).
Han har köpt en tidig julklapp till mig (Och ni som känner mig vet hur mycket jag älskar tidiga julklappar!).
Han hade köpt världens finaste fjällräven. Som jag älskar den!!!



Så otroligt fin. Den passar jag bra i :)

Nu ska jag återgå till pluggandet, engelska ni vet.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0