Wednesday

Hadde skrivit värsta långa inlägget, och såklart råkade jag radera hela jävla skiten. Just my luck.
Så... pallar inte skriva igen, trots att det som jag skrev var otroligt intressant. Nästan värt att skriva om det, men nu orkar jag bara inte.

Kan säga att jag gick med i Sam's klubb som hette "PEN15". Inträdes provet var att skriva det på handen. Sen märkte jag att det stod penis. Haha smart.

Här är lite bilder från de senaste dagarna.


(Jag på kemi)


(Kladdkakan <3)


(Alice sover på fysiken)


(Efter att jag har väckt Alice när hon sov, började hon slå mig. telling you, she's one hell of a morning person...)


Nu ska jag fixa mig, ska jobba med Erika :)

Bye bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0