Girls night out (Lördags!)

Här är lite bilder från i lördags, då vi hade "avskedsfest" för Cristian, och flytt fest för Olof. Det va verkligen det bästa på länge!

Så här såg dagen ut för mig:
-Vaknade, kollade på film
-Åkte till Maja
-Vi bastade och pratade om våra livsplaner.
-Lagade veggo nuggets med pasta och pesto
-Lyssnade på alldeles för hög musik och sminkade oss.
-Gick hemifrån kl 8 (Då vi egentligen skulle varit framme på söder)
-Fick lite panik attacker, haha nervösa.
-Gick in till Olof på söder...
Och där tog minnet slut, haha skoja!

-Hade otroligt jävla kul, alla var jätte trevliga
-Cristian beställde hem en taxi, haha jag leker viktig bloggare.
-Gick och sov!

Sååå.. då vet ni! För ni ville säkert jätte gärna veta!



Idag, tisdag, ska vi hem till Maja igen, och basta! Gud va skönt! När det är förjävla kallt ute!
Sen i morgon ska jag och Alice till stan, till Londons turistbyrå och sedan till forex och växla pengar, London here we come!!! På fredag gäller det, har völdigt blandade kännslor om denna resa, men det löser sig nog. 
Nu ska jag sätta upp håret i en ful knut och bege mig till Maja bus!

Fast vänta, glömde att berätta om igår!!!? Då Maja, Cristian, Olof och Jag var ute och fikade! Jätte roligt, kännde verkligen att det behövdes. Behövde komma ut och skratta. Fikade i gamla stan, men sen drog körde vi förbi DONKEN! Love it!

Men nu ska jag gå, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken söt blogg!

2009-10-27 @ 18:19:01
Postat av: marie

yeeaah :D

2009-10-28 @ 01:23:32
Postat av: marie

.. INTE okej bild bara!!!

2009-10-28 @ 10:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0