Hola!

Igår var jätte mysigt! Maja och Marie är så sööta. Vi bastade. Marie ville bevisa att hon var en "tvättäkta" Finne, så vi skruvade på bastun på max värme, och hällde vatten på aggregatet. Haha två minuter senare kommer hon ut "Mitt huvud håller på att att explodera". Så var det med den saken!
Sen kollade vi på DH, som är så otroligt spännande! Vi åt också en massa mackor, och tusen liter choklad glass.

 

Idag har jag träffat Alice, vi har växlat pengar, fixat buss kort till London, och biljetter till London dungeon. Allt är klar inför resan, fast måste växla in 1600 kronor i morgon också.
Sen har jag hjälpt Crissy att flytta allting från sin lägenhet till min, eftersom att han flyttar till Åre på lördag, så har vi min vind som förråd. Exelent! Fast vi har hållt på flera timmar nu så är sliten. Mamma och Crissy är på Onoff nu och fixar med min och hans datorer, dem är helt paj. Min skärm har spruckit.
Nu ska jag kolla klart på en film.
Love ya bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0