Är ni seriösa?

Jag säger "Jag lovar på hela Hammarbys landslag" så flippar alla, och bah, daaaah hammarby är ingeet laandslag!? Neheee, det menar ni inte!? Wtf, vart misste folk sin kännsla för ironi? Bara för att jag är tjej, betyder det inte att jag inte kan nåt om fotboll!? Ne, juste. Fuck you guys.
Sappade på tv och hittade matchen Barca-Arsenal. Blev skit taggad, tills jag såg att det va fucking repris från igår. Haha så jävla fail. Hann ju bli taggad på att kolla.

Anywhooooom, Igår va en sån jäkla trevlig kväll. Efter jobbet, som iof gick ganska bra, drog jag hem till Alice, och därifrån drog vi till Sockenplan, där Kerstin hade fest med sina kompisar på ett berg, med en stor brasa. Såklart, som alltid, drar alla precis när man kommer. Men halleluja för det. Så mysigt att Jag, Alice och Gandalf satt i flera timmar framför brasan och bara snackade. Det va svårt att hålla igång elden runt kl 2. Men det vare värt. Fy farao, vad jag skulle göra om det tusen ggr om, om det inte var för att vi va tvugna att gå hela vägen ifrån högdalen mitt i natten vid 4. Slutade med att vi tog taxi från Älvsjl till donken i västberga :) Classic. Så jävla gott. Taxi tillbaka, Goodnight.

Nu ska jag plugga sönder min fakking hjärna! Kemi prov på måndag, tyvärr.

Love yah biatches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0