Det är inte lätt när det är svårt...

Idag har jag förlorat två av mina bästa killkompisar. Det suger så jäkla hårt.

Guy 1: 
Vi har kännt varandra i 5 år nu... Vi kunde snacka om precis allt, och ställde upp för varandra till 100%. Men nu har vi gått förlångt. Det är hatkärlek. Vi stabbar varandra i ryggen konstant. Och jag klarar inte med det här längre. Idag tog du det förlångt. Do your mind game, but hun, I invented that game... Försök inte att lägga skulden på mig, bara för att jag kom på dig. Komigen... Det är synd, men nu är det som det är. Och jag hatar det.

Guy 2:
Finns inga ord... Önskar att situationen var annorlunda. Jag kommer alltid ställa upp för dig, i vått och torrt.



Sååå... Fun day!
Neee men dagen har varit jätte bra innan allt kaos. Påsk med Alice familj, sen fest hod Emma, kunde inte bli bättre, under omständigheterna! Lägger upp massa bilder i morgon, för kom precis hem, och dör av trötthet.

Kommentarer
Postat av: -

I still love you...

2010-04-04 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0