Frida talar ut... Not

Igår fick jag ett överaskande roligt samtal från en gammal "bekant"...

Han frågar - Varför har du inte hört av dig?
Jag - Ehm, du krossade mitt hjärta? Du va min första kärlek, kom igen...
Han - Du krossade också mitt hjärta!? Du gav mig ett ultimatum.

Hahaha man bah wtf man? Man kanske måste veta precis hela historien för att förstå. Men det va kul att snacka lite igår, vi hade skit kul så länge sommaren varade. Han är tameffan precis likadan som för ett par år sedan.

Men på tal om absolut ingenting, så spelade jag, Dennis, Mira och Alice schack.  Jag och Dennis vann överlägset. Men nu kom min syster och gudson innanför dörren, ska pussa på dem.

Ikväll äre BBQ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0