Get low

Kom precis hem efter en cool kväll med Martin och Rolf :D Hahaha crazy ppl...



Min super sexiga påskkärring outfit. Jag gillar förklädet... Som jag FYI har sytt helt själv typ i 5:an. Skills på hög nivå.



(Råkade snubbla i geggan)

Det jag älskar med mig själv, är att jag får stunder då jag beter mig som om jag stannade mentalt runt 6-7 års åldern. Men man måste släppa allt ibland och bara ha kul. Jag menar, hur många av er klädde ut er? Varför inte, det är en kul grej... man fyller snart 18, så jag vill passa på.

Men Lena, hennes man och Robert och Pernilla kom ju till oss idag också. Robert och Pernilla är mina barndomskompisar sen dag 1. Har inte setts på 4 år, dem har varit utbytesstudenter i Nebraska och i New York state. Hur coolt är inte det!? Iaf, trodde att det skulle bli sjukt stelt, men det va jätte roligt. Like old good times :)
Jag och Robert ville inte äta fläskfilen som serverades till middag, så vi åkte med mamma till Willys och köpte qourn nuggets! Yumm... Så har haft en jätte bra dag idag, trots att jag inte sovit knappt en blund. Men nu ska jag hamna i koma i den underbara sängen. Fy farao va skönt. Sen hoppas jag att det bli skattjakt efter påskägg i morgon bitti, annars brakar helvetet löst ska jag säga! :D (Wtf is wrong with me, im a retard) Skyller på sömnen...

Hoppas ni får skit kul i morgon, för det kommer jag garanterat ha, vad som än händer!
Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0