It's funny cuz... It just is, okej.

Flippad kväll. FLIPPAD med stora bokstäver.
Kom hem (utan att ha sovit en blund) vid hm... kl 9 i morse... Hoppa in i duschen och sen iväg till jobbet. Jag har varit upp i jag vet inte hur många timmar nu, men lätt över 30. Jag håller på att dö. Ännu värre när man kollar igenom bilderna från efterfesten igår. Omg. Fy fan. En bild på två killar som strular va det första jag ser...

Förfesten i Tyresö va helt okej, taggade människor. Lite för mycket folk bara. Aja man ska inte klaga. Sen drog vi på efterfest. Sånna som jag ska inte dricka champagne innan jobbet. Min chef va inte så glad när jag deckade i personalrummet. Hahaha, skoja, han älskar mig! Hur kan man låta bli är frågan.









Men nu ska jag tamefan sova eller nåt så det kanske finns en chans att man orkar dra ut ikväll. Men skulle verkligen tvivla på det... Jobbar 10 timmar i morgon! Woho! Aja, kommer iof få dem pengarna nåra dar efter jag fyllt 18. Kan vara bra att ha lite cash då. Juste appropå det så träffade jag en grabb igår som heter Aleksandar. Gissa när han fyller 18? Samma fucking dag som jag! Helt vrickat... :D

jag är så trött att jag får muskelkramper nu, så natti natti ;) Ja, ja vet att klockan bara är 7. Stänger av mobilen nu, så att ingen kan störa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0