Tjafaaan

Känner mig fortfarande bakis sen i söndags/måndag morgon. Äh fy faaaan... Festen i Karlaplan va väll okej, bortsett från alla 94:or med bajskakor i ansiktet... Hade vi vetat hade vi varit long gone. Sen åkte vi på efterfest hos en Christian, och Fredrik vid hötorge/NK. Men det va soft, i helheten. Sen va jag tvungen att dansa partyboy på alla människor som gick förbi påvägen hem (alltså kl 8 på morgonen). Härligt.
Men det va en liten sammanfattning.
Dan efter åkte jag till medis till Martin och åt lite brunch, haha... Sen hem till pappa och bakade med Hanna och Jonathan, så söta. Ungarna sliter för sina kokosbollar, så kommer dem och ska visa mig, och tappar hela skiten på golvet <3

Fy farao, vad jag inte känner för att jobba. Jobbar till sen idag, dessutom. Och vad ska jag göra ikväll? Höra jag skål? Vi får se hur det blir, ska troligen träna i morgon dessutom.


Nu ska jag äta frulle, sen duscha och fixa mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0