Bad reaction to the change...?

Ligger hemma och är sjuk. Började igår i skolan, på morgonen låg jag praktiskt taget på skol toaletten och spydde. Sen på jobett mådde jag bara dåligt, tills jag fick panikångest eller liknande och mina luftvägar täpptes till. Läskigt, men det gick över efter ett litet tag. Men har nog aldrig varit så rädd tror jag... Sen i morse hade jag ont i hela kroppen, i alla leder, känns som att jag har blivit överkörd. kan knappt lyfta huvudet. Och åt en macka med avokado, soo good. Men den kom upp lika snabbt som den kom ner. Och nu ligger jag i sängen med feber, medans mamma ska åka och köpa något att äta.

Men har börjat kolla sönder serien "The secret life of the american teenager".
Sooo fucking good.



Hahaha behöver jag ens säga mina kvällsplaner, eller morgondagens planer?
Men kan berätta en plan. Åker forhoppningsvis till London i början av mars, eller nu i slutet av februari och träffar Poriya. Men det är bara om jag får min semästerersättning från gamla jobbet. Dem svarar nämligen inte på sin jävla telefon...
Men om jag ser fram emot det, bara leva livet lite. ha något att se fram emot. För you know what, im not looking forward to summer anymore.

Men helgen är fullt med skoj!!! Det ska gudarna veta!



"- Hur vet man om en man ljuger?
- Hans läppar rör sig."

För att jävlas med männen i samhället, så kommer nu en lista på varför öl är bättre än män.

 
  • Öl är aldrig sen.
  • Baksmälla försvinner av sig själv.
  • En öl blir inte avundsjuk då du tar en annan.
  • Då du går till en pub kan du alltid få tag i en öl.
  • Ölen är aldrig för trött.
  • Ölfläckar går att tvätta bort.
  • Du behöver inte laga mat till en öl.
  • Du behöver inte tvätta en öl för att den ska smaka gott.
  • Du kan inte få något annat än en härlig känsla i skallen av en öl.
  • En öl kostar aldrig mer än 40 spänn och lämnar dig aldrig törstig.
  • Öl söker aldrig upp dig en gång i månaden och skryter om sin nya tjej.
  • Öl har inga mödrar.
  • Ölen väntar snällt på dig då du strosar förbi klädavdelningen på Obs!
  • När ölen tappar stingen slänger du den.
  • Då ölen är slut, kan du panta flaskan och tjäna någon krona.
  • Öl behöver inte mycket rum, utan nöjer sig fint med att stå i garderoben.
  • Öl klagar inte på hur du kör.
  • Öl säger aldrig åt dig att byta kanal.
  • Stora, dryga öl är härliga att ha.
  • Du kan ha fler än en öl per kväll.
  • Du kan dela din öl med dina vänner.
  • Du kan njuta av en öl offentligt.
  • Öl lyssnar alltid och grälar aldrig.
  • Öl grymtar inte, det bubblar.
  • Öl är aldrig övervikit.
  • Ölen ger sig aldrig fan på att han har rätt.
  • Om du byter öl behöver du inte köpa en pistol för säkerhets skull.
  • En öl ägnar aldrig en hel kväll åt att förklara varför Tipslördag är kultur.
  • En öl berättar aldrig varför den "har rätt till en träff" med Elle MacPherson eller Cindy Crawford.
  • En öl lämnar aldrig toalettsitsen uppe.
  • En öl menar aldrig att säkerhetsbälten är till för fegisar.
  • En öl röker inte i bilen.
  • Öl försvinner inte med dina kreditkort.
  • Öl har ingen advokat.
  • Öl tjurar inte och spelar inte.
  • Öl bor inte med sin morsa.
  • Öl har kultur.
  • Öl förväntar sig aldrig att du ska ta hand om den tvätt.
  • Öl ställer inte till en oreda i badrummet.
  • Öl står kvar där du lämnade den.
  • Öl skiter fullständigt i om du har en hög med andra öl omkring dig.
  • Om öl läcker i hela rummet, luktar det gott en stund.
  • Öl har inte jobb som discjockey och spelar 5 timmar med kvinnonedsättande-rapmusik på en radiostation.
  • En öl är verkligen färdig att gå vid utsatt tid.
  • En öl smakar gott.
  • När du är färdig med en öl, får inte idén att ta en öl till att må illa.
  • En öl klagar inte då du tar med den på bio för att se Broarna i Madison County.
  • En öl klagar inte då du har en kväll med flickvännerna (för att se redan nämnd film utan honom).
  • Öl klagar aldrig på andra kvinnor den har haft ihop det med.
  • En öl tillfredsställer dig alltid.
  • En ölflaska är alltid hård.
  • Öl förlöjligar dig aldrig framför dina vänner.
  • Du kan ta med öl vart som helst.


Hoppas ni mår bättre än jag.
Love uaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0