Bajs you

Jupp... idag har jag hunnit med mycket
-Varit på alla lektioner
-Fått mitt hjärta krossat
-Spytt sönder mig själv
-Köpt nya gymskor
-Varit hos ögonläkaren
-Varit på jobbet (Inte jobbat)
-Är nu hemma hos Maja.

Efter jag var hos ögonläkaren skulle jag träffa Garcia. Satt på jobbet och snackade. Jag var ledsen så jag fick en muffin :) Yey!!!!
Mottot han gav mig "Ha aldrig hat i ditt hjärta, det förstör dig mer än den du hatar".
Och mitt motto "Idag är idag, imorgon är en helt ny dag".
We like it.

Satt där i, jag vet inte hur länge och snackade om allt mellan himmel och jord. Mest om jord.
Han fick mig såklart på mycket bättre humör.

Nu ska jag vara med Maja.

Fuck you all...

Kommentarer
Postat av: Linda

kram sötnos! ses imorgon på jobbet!

2010-02-08 @ 23:28:17
URL: http://earthquake.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för igår gullunge!!! <3<3<3

2010-02-09 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0