blaaaaah blaaah blah

Har inte kunnat sova inatt... Jag är rasande! Jag litade på dig... Och nu förväntar du dig att jag ska se över det som hände. Det fungerar inte så. Det kommer alltid finnas i mitt jävla huvud. 24/7. Varje gång jag ser ditt ansikte.
Jag kommer säkert bli spöad av dina kompisar nu, men BRING IT!

Fett trött på allt nu. Känns som det rinner skit ur allas munnar nu förtiden.

(But in a way im glad. Smaaal knows.)


Idag ska jag på tjejmiddag hos Erika! :D Blir mys!
Imorgon ska jag fika med Alyx Vance (Hahaha bukis <3), sen skulle jag göra nåt mer... minns inte. + pengarna kommer.
På fredag ska jag på middag med min syster, sen på ferre i Kista.
Lördag vet jag inte faktiskt. Sova ut iaf...


Har tänkt på en sak. Något som gått runt om och om igen i mitt huvud i flera dagar nu. "Hur berättar man för sin 4 åriga lillasyster att drömmprinsar bara finns i sagor?"... Att tro på dt är som att tro på tomten. Jag kan ju lika gärna berätta dt när jag är pågång. Haha naaa, I would never.  Var barnvakt åt dem igår, tihi, så jäkla söta. Vi satte på The voice, dansade som freaks, gjorde saft och byggden kojor. We like. Så otroligt söta.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0