Bump it.

Ligger i sängen hemma. Så varmt och skönt. Men ska dra till jobbet snart. Ska äta middag med Garcia, eller jaaa... inte för att jag har fått i mig någonting den senaste veckan. Det jag äter kommer bara upp. Har en otrolig huvudvärk, kan väll bero på det. Ett + är väll att jag har gått ner 3 kilo på ett par dagar.

Hahaha Alice och jag var påväg hem, så sjäääälvklart plingar hon på busstationen vid mitt jobb, för hon verkligen mååååste gå in och beställa mat. Dem på jobbet måste tro att jag inte har nåt liv som hänger där flera timmar innan jag börjar.

I skolan frågade alice vad jag skulle göra om jag träffade "the guy we dont speak off", stackars knogen och stackars skåp. Ser lite snett ut på handen.
Jag är ninja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0