Ehm...?

Hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahaha har fan aldrig garvat så här mycket på insidan i hela mitt freaking liv. Har inte fysisk kraft att skratta på utsidan...
Min älskade lillebror är 12 år, inte 13, inte 14, utan 12 år. Han har precis börjat 6:an. När jag gick i 6:an lekte jag med lego. Men min lillebror är väldigt musikalisk. Så satt och kollade igenom min bilder från 2010, och ser att jag har råkat ladda in lite av min lillebrors bilder + en film, till min dator. Spännande.

jag sätter igång filmen, och han börjar sjunga, så här går texten (som han har skrivit själv btw):

"Åh ljuva regina, jag vill slicka din vagina, och höstens löv, jag vill spräcka din röv
Oh kärring jag har ont i min buk, och jag tänker donera min kuk
Jag vill röra solens sken, oh baby du har håriga ben
Oh söta regina, slicka din vagina, höstens lööööööööv, jag vill sprääääckaaaa din rööööv."


Jupp det var den EXAKTA texten.
Välkommen till familjen Ekström/ Wallberg... Snacka om att vara vulgär...
Han är tamefan sjuk, men jag älskar honom till döds. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0