Go timbo.

be the same when it all goes up
I be the same when it all goes down
Not the first one, open it up
I be the last one closin it out
Don’t know if I’ll give you a shot yet
Lil Mama I’m peepin your style
Do I think you’re dope enough, yup
One way of findin it out
The way you came at me, boo
Don’t care, not afraid I’m like Wild
Really want it from head to toe
Question if she gon let it out
Anyway the hour glass go
I don’t worry anyhow
Why don’t we see where it go
Let’s figure it out


Måste verkligen klara av att gå ut idag!!! It's all or nothing! Är taggad till 100%!
Och måååste verkligen vara frisk tills i morgon.
Fuck this shit.

Lilla Emoush va här i går och låg brevid mig. Så jäkla mysigt. Låg och snackade om haha aa, ska kanske inte ge för mkt info nu va ;)

Shiiiiit, LONDON CALLS!!! Kommer nog bo hos Mr Poriya, och hans farsa. Hur kul som helst! Billigt och bra :D Synd bara att jag inte kommer vara 18. But hey, det finns andra saker att göra. Vi ska gå till london dungeons! Och äta mycket KFC. Gå längs vattnet med en cigg... Mitt i Mitt London.




En bild på mig sist jag va i London... Gissa vart? Picadilly.
Feta lår... wooow bruuush. Sexig gött yao bree wallaa.
Punani
Frida = DT1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0