He is so funny.

Det första jag gör är att läsa mina mail på morgonen, så får jag ett mail från Mr. Poriya, hahaha vi är mail kompisar, efetrsom han flyttade till london. Han och jag har kännt varandra sen jag var 14 :D
Aja, vi mailar lite om studenten, och framtida resor till london och sverige, och lite om våra (mina) problem just nu. hahaha det sista han skriver i det där jävla mailet är

"You can hook me up with some girls ofcourse!;) And I dont think further than the next 10 mins:P so yeah don't think too far ahead!"


Så sitter jag och asgarvar i min säng istället för att fixa mig inför skolan. Så tack Poriya for making my day! :D

    Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0