Hello smuckers

Igår va jätte mysigt! Satt runt bordet med Alice, Erika, Mira, Desire och Bogonia och pratade politik och skitsnack. Vi (eller Mira) lagade spagetti och köttfärsås och permesanost. Gött!!! Rock on!!! Men inte så jävla kul att ta sig till bålsta. Mitt ute i ingenstans... Hahaha helt sick. Kom precis med på kartan eller nåt.

Snart ska jag ut och shoppa, för hittade mitt bankkort. Får in en massa pengar som jag inte vet vad jag ska spendera dem på. Hahaha. Måste köpa fondation, puder, maskar och kanske en parfym :) Sen ska jag möta upp Axyl Vance (4:de gången gilt?) och fika (Prata skit). Har mycket som jag vill få ur systemet just nu.
Skulle ju åka till London, men vi har snackat lite jag och min husband Poriya, och vi kanske drar till Barca i sommar istället, då jag är 18. Hahha juste, jobbar på min 18 års dag. Yey me. Helgen efter ere fest.

längtar efter helg. Fredag ska jag och Alle balle på fest i Kista, sen på lördag ska vi ha "klassfest". Sgonna be so much fun! Men innan festen på fredag ska jag på middag med min syster. Miss her.

Sååå, full spekkat schema, men det gillar jag.



Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0