Labels.

A- Sitter och kollar på mina tår, wiliam är såååå snygg...


Matilda och jag bestämde oss för att vara nyttiga idag :) Vi åt donken, och sen dirr en pizza på det. Sen skulle vi till Willys för att köpa något gott men istället för chips och dipp till efterätt tog vi grönsaker och dipp.
Hon är så fin den där Matilda!
Hon är så lycklig! Jag är så glad för hennes skull.

Här är den lykligaste dagen i mitt liv på bild. Fast det visste jag inte vid den tidpunkten då bilden togs.
Kommer aldrig gömma 6 oktober.




Jobbar i morgon igen... Så ska sussa nu! Annars kommer Kahled döda mig ;)

you know u love me, Xoxo / Workingirl <3



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad söt du är Frida <3

Jag älskar dig =) <3

2010-02-07 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0