Remember those days...

Remember those days way back when.. Jag kunde gå ner i spagat. Hahah försökte precis gå ner igen nu med Alice, det gick nästan faktiskt :) Hihi still got my skills baby.




Hahaha behöver jag ens utala mig om detta klipp älskade Matilda? Så jävla klockrent av oss. Men goooood va mycket smink vi hade på oss...




Mina älskade bebis! Finns ingen bättre grabb för mig. Han var så otroligt liten! Vill äta upp hnm. Nu sitter han framför en dator, mer än vad jag gör... Hahaha



Min Bebis återigen :) <3




Hahaha fan va mysigt att kolla på gamla klipp! Så otroligt många minnen!

haha idag har jag varit på jobbet lite med Alyx vance. Sen innan det handlade jag tre par skit heta jeans från cheapMonday.
Sen igår blev det en väska, två par skor, en halsduk, foundation, maskara, armband, hårsmycke och en tröja! Kan inte bli bättre. Men jag är bakrutt... Eller är jag? Vågar inte göra ett kontoutdrag för att ta reda på svaret på denna fråga. Men är super nöjd iaf. Igår va en sån jävla bra dag så att ni fattar inte! + att jag och Alyx såg ett rån! Hahaha och vem fan väskrycker en väska mitt på hötorget, stupid basterd.

I morgon ska jag på en stor middag med familjen. Min moster boyfriend fyller år, så det är en stor lokal middag/ fest. Sen ska jag på "klass fest" hoss Alice, hahaha klassfest skulle jag inte kalla det, men det var det som var tanken från början. Kul blire.
Inga planer på söndag, and I really love it.
Allt plugg är slut tror jag... ^^

Nu ska chilla med Alice, sätta på mobilen lite då och då för att se om det behövs en nattlig tripp till Huddinge sjukhus. Somliga bryter benen, medans andra stoppar ner händerna i en fritös... Normal people ;)




It's been the longest winter without you
I didn't know where to turn to
See somehow I can't forget you
After all that we've been through

Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
Even though I really love you
I'm gonna smile cause I deserve to
It'll all get better in time




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0