Skrattretande

I aftonbladet är det en artikel om facebook och förhållanden:

"Facebook kraschar förhållanden"

Facebook kraschar vart femte förhållande, enligt en brittisk undersökning.
Angelica, 32, kom på sin sambo med att vara otrogen när hon loggade in på hans sida av misstag.
– Nu säljer vi huset och separerar, säger hon.


Alltså får jag bara säga hur sinnesjuk det låter att facebook KRASCHAR förhållande? Snarare besparar ena partnern från att den andra ska gå bakom ens rygg? Som om det vore OKEJ att vara otrogen, och fy för den som kommer på den andra med att vara just otrogen. Skäms (?).


 


  
Idag var jag och träna i två timmar på skrapans friskis och svettis, skit fräsht gym faktiskt, med trevlig personal och bra och nya maskiner.

Efter det åkte jag till min kära Pappi, där jag satt med Jonathan (Min bebis) och spelade Shack. Alltså den 6 åringen är grym på shack, han satt och läxade upp mig om att jag inte kunde reglerna. Smart unge! Så otroligt underbar.

Hahaha sen åkte jag hem till Matilda i Tumba och då skulle vi bada med Martin och Ellen i deras jacuzzi. Då pekar Ellen 3 år på min mage och kallar mig tjock. In my face.





Kommentarer
Postat av: Matilda

U r so right on! Palla skylla på facebook...

2010-02-07 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0