Sooo funny!

Det är sjukt hur rolig jag tycker jag är alltså. Sitter och garvar åt allt jag skriver på msn, FB och sms.
Jag är fan sjuk...

här kommer lite utdrag:

Carcia- Glöm inte vad jag pluggar till ;)
 Frida- HEY! DONT USE YOUR PSYCO THINGY ON ME MR!!!!!!!
 Garcia- Haha I told you im not like everybodu else! Haha...

frida- wanna lick my bean?
Alice- haha do I :D
Frida- U will :D

Lisa (Visar en hemsida på en boyfriend pillow arm)
frida- Im single, not desperate :P



man måste känna mig väldigt bra för att förstå mina skämt...

Nu ska jag hitta på någonting förnuftigt (are) än att chatta, kanske kolla på nån till film... har laddat ner tusentals idag, så har lite att välja på :D

Ciao bitches

Hej linda! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0