tadaaaah

The party don't start 'til i walk in


(Outfit for the night)


Yes bitches, jag lever fortfarande.
Igår va det mysigt på middagen, men tro mig, gå inte med tio cm klackar när det är slask ute. It's sad.
Maten va jättegod och alla va trevliga. Har saknat min morfar, och det var kul att han var där.





Efter det drog jag och Emma och took care of some business... Befor the big parteeeey. Det va skit sköna människor tills. Yeh guess who had guts to show up.
Jag var så jävla ledsen igår så att det finns inte. Alla kännslor jag har stängt innom mig bara rann ut. Så drog hem med Emma. Hahaha den jäveln sparng in i väggen.
Men det va kul så länge det varade.


  

Bilder från festen. Hahaha för vissa slutade festen i badkaret. Faktiskt jag som la hnm där :) Han såg trött ut.



(Emma och jag nu på morgonen. Haha offerbarn. Efter att ha ätit ben & jerrys, och kollat på benjamin buttons)

Nu ska jag hem till Maja på kalas.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0