The power of female sex.

Vet ni vad jag har kommit på med mig själv... Jag är besatt av tanken av att ha det perfekta livet. Perfekta utbildningen, perfekta jobbet, perfekta mannen, perfekta förhållandet, perfekta familjen, perfekta giftemålet, perfekta resorna. Existerar detta ens? Omg, vad jag kommer bli besviken i slutändan. Allt måste inte alltid vara perfekt.  Och vi tjejer har så otroligt höga förväntningar. Mr perfect dosen´t exist. Ony in our heads. I think..

oh well, back to reality. Jobbat idag, suuckilicious. Har städat nästan hela dagen! Men innan det va jag och Alice på en asiatisk buffe på råddmansgatan. Så jäkla gott, var länge sen jag åt så mkt :D 







Haha jag och Johan goes uuäääbäääääämää för spillt badkar! Så jäkla synd.

In and out... Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0