This is soooo lame...

Hahaha you know what... Fick reda på att jag har kemi prov nästa onsdag av min jävla lärare. Asså jag förstår inte, vi har haft 2 lektioner innom det kaptilet, hur mkt har man lärt sig då på en skala?? Så då kommer jag behöva hoppa det här provet också, så att jag hinner plugga. Sen ska jag vara klar med en jävla fucking robinson crusoe bok på måndag, och med en jävla rapport om den.
Jag orkar inte, och jag tänker definitivt inte göra något plugg just nu. Mitt huvud orkar inte. Jag har jätte mycket som händer i mitt liv just nu. Det är bara för mycket.



jaaa, jag är hannibal just nu. Jag tänker börja knapra på folks feta vader.
 :) passa er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0