Women having sex like men

Hahahaaha dör av garv! Chattar med garcia på facebook, och skulle skriva "din elaka jävel. Hoppas du svimmar igen. Då håller du i alla fall tyst" men tydligen skrev jag  "Din horunge, jag hoppas att det händer igen! och att från och med nu ska vi fira i tystnad"

Hahahahaha jag är en hejare på spanska.
(Bild på mig och Garcia, feeling the power between my legs)




Idag var jag med Martin efter skolan :) Satt hemma hos hnm och drack kaffe, och snackade om Paranormal activity! Hahaha sen va vi tvugna att kolla på det alternativa slutet. Så mycket läskigare än DVD slutet...
Nu är jag hemma och har laddat ner den filmen, igen, så ska laga mat och lägga mig och kolla på den. Kissa på mig också. Här är lite bilder från idag!


      




In and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0