Ännu en jävla tisdag

Idag var jag på intruduktion på nya jobbet med chefen, han visade mig runt och så. Haha men vafan jag kunde ju redan allt som om det var min egen innerficka. Ska jobba på torsdag, lördag och söndag. Tjäna lite money. Kan vara bra att ha i sommar, eftersom jag känner för att göra en spontan resa, fira att jag har då fyllt 18. Men kanske jobba i norge i sommar, och ta en längre resa senare i år är inte helt fel heller.

Fick ett mail från min saknade bror Poriya idag, haha man blir alltid lika gla' när någon försöker få en att le!

"O jag vet att det e konstigt nar jag skriver eller pratar svenska... men de e kul! plus it makes you laugh so I'm all good!;) jaa sa klart! da kommer jag iaf lugna ner mig... traffade en kille som sa det konstigaste men anda mest respektabla grejen nagonsin... "The love for my girlfriend means I am not attracted to other girls..." my answer..."..." hahahaha! jag va shockad!!"

Och ni som känner mr P, vet hur jävla onaturligt det låter när han pratar på svenska. Det låter till och med onaturligt när han skriver!!!



Men nu ska jag be någon göra mitt sarmonella test åt mig, jag gillar inte att hålla på med bajs :) pssst, don't tell my boss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0