Click, flash.






Bikter från "helt vanliga människor"...

Bikt 1

Jag super så fort jag kommer åt. Mamma vet inte. Jag är lesbisk. Mamma vet inte. Det är 90 % chans att jag är Gravid. Mamma vet inte. Jag piercade mig sj i läppen. Mamma visste inte. Jag hatar Gud, Jesus och liknande skit. Mamma vet inte...Jag är 15 år.


Bikt 2


Jag och mina kompisar brukar filma varandra när vi bajsar.


Bikt 3


Jag äter snor. Är nu närmare fyrtio med fyra egna barn, men har lyckas dölja det genom hela livet. Jag tycker snor är gott, salt och segt. Jag äter hårda kusar, men tycker bäst om när det är lite segare. Grönt slem smakar dåligt, men jag kan svälja det också. Usch!


Bikt 4

För ett antal år sedan brann mitt hus. Jag fick ut det mesta på försäkringen. Det jag aldrig berättade var att det var jag som tände på den. Börjar tröttna på mitt gamla och funderar på att göra något liknande igen.


Bikt 5

En gång tog jag min pappas stöt säkra mobil som vibrator.. Efter han använde den tyckte han att den luktade konstigt.. och senare kom han på mig och jag skämdes..





Hahaha man blir ju lite rädd... Ni ska bara veta vad jag har på lager för er mina vänner ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0