Dumma svenskar...

Idag har jag och Alice gymmat, vi är så duktiga! Så duktiga att vi firade med en pizza 10 min senare :)
Inte för att dem var så goda...
Nu sitter jag och Alice och kollar på family guy hos henne och senare kommer Beccis och Tilda. Vi ska spela texas holdem. Hahaha var otroligt länge sen, och om alice får som hon vill (att spela med riktiga pengar) kommer jag inte att resa någonstans i sommar, för jag suger på poker. Och är världshistoriens sämsta förlorare...



Hahaha och här kommer "Dumma svenskar"





Det var fyra tjejer på 18 år som dricker vin och är högljudda. De tittar mot TV:n där Idrottsgalan visas, och Zlatan går upp på scenen för att ta emot sitt pris. En av tjejerna: - Vad är det här för något egentligen? En annan tjej (efter en stunds seriöst funderande): - Nobelpriset?


Det var på Saltsjöbanan på väg till Slussen....Tåget består av sex stycken vagnar, varav de fyra första är fyllda till bristningsgränsen, eftersom det är rusningstid. I vagnen längst fram kommer konduktören in och frågar efter biljetterna. Konduktören: - Får jag besvära om biljetten, tack. Äldre tant: - Varför är det så mycket folk i den här vagnen? Konduktören: - Jo, det är så att alla vill vara närmast tunnelbanan, men om du åker i de två sista vagnarna så finns där gott om plats. Äldre tant: - Varför sätter ni inte dom vagnarna först, om de nu finns så gott om plats i dom?



Det var två tjejer tar en fika och pratar. Den första tjejen säger: - Jag var och såg Wall-E häromdagen. Jag gillar att gå på bio ensam. Den andra: - Jag gillar också att gå på bio ensam. Den första igen: - Gör du?!?!? Då kan vi väl gå tillsammans?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0