"Extreme fat-burning"

New year, new diet

Idag började mamma och tony att bråka om jag skulle få smaka ett fett brännings piller som tony har köpt, är tydligen från usa. Tony var för, mamma var emot. Jag var definitivt för :) Tony nämnde att man kunde få hjärt klappning av dem... så mamma tog det pillret tony hade gett mig, och kastade det i soptunnan. 
Och hela deras "fajt" och stohej om att jag skulle eller inte skulle ta pillret gjorde mig ännu mer nyfiken och interesserad av att testa det där jävla pillret.

Så... mamma och Tony går ut på promenad, och jag bestämmer mig för att ta ett nytt piller ur burken. Jag står med pillret i ena handen, och glaset i andra och velar fram och tillbaka. Av någon konstig andledning känndes det som om att detta piller va livsavgörande. Om jag tar pillret så kommer jag att dö. Men så tänkte jag att det är ju lagligt i sverige så så jäkla farligt kan det inte vara.

Jag sväljer pillret efter 5 min, med en rejäl klunk vatten. Sen kom jag på att man inte får ta det på tom mage... oj då... Kastar i mig en bit bröd och lägger mig i sängen. 

Och jag känner fan ingen jävkla skillnad här inte. Mitt hjärta bultar på som det ska. Lättad är man. Men ska aldrig igen ta dem där pillrena. Kan inte vara bra att lura kroppen sådär. Och dessutom bör man ju träna när man har tagit dem, hahaha hur fan ska pillrena 5x fettförbränningen om jag ligger stilla.



Men jag ska bli duktigare med vad jag stoppar i mig. Det lovar jag... (...att försöka...)
Tog en grapefrukt istället för en baguette med vitlökssmör innuti, ett plus + till mig. Yaaay! Och imorgon ska jag köpa mitt friskis och svettis kort. Annars kommer ingen vilja bada med mig i sommar, det kan jag lova. Hahah mina lööövhandels ska bort, och min vällingmagen. Men brösten får gärna stanna kvar för min del. Innerlåren ska jag också jobba med. Låren över huvud taget. Visst är det jobbigt när man inte kommer i sina favorit jeans längre.


Har ett par som satt som smack för ett halvår sedan, nu är det fan minst en decimeter mellan knappen och knapphålet. To big butt.

                        




Nu ska jag äta lite chips med dipp... det förtjänar jag... Haha skoja! (verkligen)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag ska be Tony slänga bort den där burken.



Jag tycker att du är duktig som tänker dej för vad du äter och att du ska börja träna.

Hejja min älsklingsdotter!! <3

2010-01-20 @ 18:29:51
URL: http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0