Jag och baby

Avslöjade på bar gärning!
Expressen har hittat oss, dem ger aldrig upp. Men nu är det ute i media, so what tha hell. Ville hålla vårat förhållande privat, för bådas bästa, men man får inte alltid som man vill.
Hahahaha han sa precis att jag ska skriva, jag citerar "Hur klarar svenskarna av det här, det är iskallt. Man måste ju kolla över ryggen om det kommer en isbjörn". Haha dumma Amerikan.

Han spelar just nu in en film i sverige, det luktar oscar om den! :D Så har tagit ledigt från skolan, och passa på att umgås innan han åker tillbaka till LA... I will miss him!



Men nu har han precis tänt brasan i vår stuga, så ska dricka lite varm choklad.
Och nu börjar han dra i min tröja, haha dags att kila!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0