Pippi Longstocking

jag måste fan vara världens inaktivaste människa idag. Har fan stort fysik prov i morgon...

Detta är vad jag har gjort istället;
-Ätit en cheesburgare, och två chicken jr, och glass
-Köpt torrshampo
-Köpt hela apoteket
-Skickat in ett sarmonella prov till huddinge
-Funderat på att foster påminner om vampyrfoster
-Kollat på 9 avsnitt av sex and the city
-Sovit
-Kollat på youtube när americaner försöker lära sig svenska
-Kollat på pippi Longstocking.

Haha gissa vem som failar provet. Vad är det för fel på mig!?
På middagsbordet står indisk mat, varför reser jag inte på mig?

Ni måste erkänna att pippi longstocking är otroligt underhållande på brittiska!



 Men ska försöka äta lite ris, blivit besatt av det, sen ska jag fan plugga!!! Eller kolla klart på säsong 3 av sex and the city, lite samma sak. Börjar förstå männens fysik nu. Vakum.


Love yah you all 6 uniq visitors! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0