Shoe hoe...

Idag har jag jobbat och jobbat... skit jobbigt ju, att jobba så tidigt som jag gör, vuxen poäng (som mira säger) i mängder.
Hahaha men jag trivs verkligen där, stog och battlade med Garcias, fy fan va kul det var
Han lät ungefär "Yo yo yo, lika barn leka bäst, olika barn blablbla... ganster rapper from the hood blablabla, knaaaaaas , Hej och välkommen, jag kan ta din beställning... "
hahaha så mitt i hans jävla rapp så tar han en beställning! Fy fan va less kunderna blev när jag inte kunde sluta grina av garv...

Sen drog jag med mr Martin, en grabb från min gamla skola, och shoppade :D  Han älskar det... NOT! Han hatar verkligen när jag ska köpa skor. Men den killen har bra smak ska jag säga. Så köpte jag en shorta och en tröja från gina :) Väldigt nöjd ska jag säga. Samtidigt med mitt köp så donerade jag en lite summa till haiti, värt! Smart som fan att dem har det i affärer.




(Tagen med tidernas sääääämsta webbcam...)


Nu ska jag kila till Alibiba (Alice)... Idag igen, börjar tröttna på bruden. Nej verkligen inte, hon är bäst! :D Ska tvinga henne att göra te till mig.
Ska vara hos henne om 25 min, hahaha så borde gå nu, annars dödar hon mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0