"the ex-files"

Dag två av min så kallade diet, hahaha, som jag säger "Jag bantar inte, jag äter bara inte så mycket som jag skulle vilja", prefect way, according to me.Så sitter jag vid middagen, har knappt ätit någonting idag. Min lunch var en måltidsersättning(?)... yummy... Sen fick jag inte äta mer potatis för mamma, så ställer in tallriken i disken, och går till frysen. Där ligger ett perfekt paket med baguetter med vitlökssmör.
Whatahell, jag är bara 17, och jag har pms, jag måste ha i mig fett. Isn't it fun, breaking the rules!??
Dessutom sa Cristian att jag får äta något gott, skräpmat i veckan :)





Mycket i sex and the city handlar om ex. The big no no to talk about. Är man rädd att erkänna att ens "partner" har haft ett liv innan man själv kom in i bilden? Bara en liten tanke som slog mig.





Kommentarer
Postat av: Annie

Hördu... Jag sa inte att du inte FICK äta potatis, utan att du borde äta mer kött än potatis.

Hade förresten gärna delat den där vitlöksbaguetten med dej istället för att ha tagit den där grapefrukten ;-)

2010-01-21 @ 18:43:46
URL: http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0