Wanna play hard to get? Honey, I invented that game...

Haha dem har ni säkert sätt förut, men dem är förjävla sköna.


mot Stockholm, från Sundsvall

Tjej ~16 #1: Asså jag fattar inte hur de kan göra toapapper av lamm!
Tjej ~16 #2: Men det gör man ju inte!
Tjej 1: Men vad gör man toapapper av då?
Tjej 2: Av typ träd!!
Tjej 1: Ja, men då fattar jag inte varför de har lamm med i reklamen.


Biograf, Stockholm
Två tjejer ~16 är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.
Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!
Tjej 2: Men…
Tjej 1: Skitläskigt ju, allting skulle kännas som om det var jättenära.

Buss 4 mot Odenplan, Stockholm

Pojke ~4: Mamma, vill du veta en sak som gör mig ledsen?
Mamman: Jaa, berätta för mamma.
Pojken: När jag blir större är du död!
Mamman (nervöst): Hehe, men då är ju du stor och kan ta hand om dig själv, eller hur älskling?
Pojken (kollar ut genom fönstret): Jag längtar…
Mamman tittar förvånat på pojken.



Bild från igår, som jag hittade på FB. Hanna, Marie, Maja och Angelicalicious. Igår va obeskrivligt. Först förade jag Alice, Nicklas och Jonte, hahah körde norsk fylla. Har märkt att jag är ganska bra på att komma igår reglerna, om man jämför med dem andra ^^
Sen drog vi på Lises 18 fest, så otroligt jäkla kul. Jag dansade bort minst 5 kilo.
Men jag lägger upp bilder imorrn eller ikväll, för är hos Alice nu... Haha så jäkla sociala, sitter i olika rum, med stängda dörrar framför olika datorer. Alice och Frida i ett nötskal.





Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0