Heeeeej bloggen!!!!

Hoppas eran midsommar var lika bra som min! Var på Joels land i skärgårn från torsdag till söndag. Vi har haft så sjukt kul så ni anar inte.
- Dag ett söp vi oss fulla (inget märkvärdigt eftersom vi söp oss fulla varje dag). (Det va ganska mkt folk där, men det va Jag Alice Carl Johan och Joel som "hängde" vi är roligare än dem andra)
- Dag två var det midsommar. Jag Alice, Carl Johan och Joel åkte till affären och köpte picknick. Sen tog vi  båten till midsommar stången.  Så sjukt fint i skärgårn, som ett rent paradis. Sen på kvällen söp vi skallen av oss och hade skit kul. Alla vi + några fler *(tror jag) stod på bryggan på natten och pang pof min underbara pojkvän kastar ner mig i det iskalla vattnet. Han hjälper mig upp, kastar i mig igen, hjälper mig återigen upp och kastar åter igen ner mig i vattnet. Sen kastar han i Alice i vattnet, vilket va roligt för hon blev så förbannad. Sen tror jag att vi gick o la oss.
- Dag tre, haha oj oj oj. Här va det bittra miner. Alla var så otroligt bakis och förbannade på allt o alla. Jag va skit förbannad på Carl Johan, så jag fick skjuta honom med en luftpistol i rumpan, men råkade skjuta honom i smalbenet. OOooups. Sen kom Kapten John och Tor, och vi åkte ut och fiskade strömming, så jävla många firrar vi fick upp. Och gott som fan va det. Sen drog vi lite till skärgårdskrogen och tog en öl. Sen drog vi dit senare på kvällen och tog en drink. Sen bastade vi :)
-Dag 4, alla va sjukt bakis, igen. Men inte så mkt hände.


Men fifan va jag och Carl Johan bråkade. Skönt att komma därifrån då det bara skulle bli vi två. Men nej nej nej, hahaha vi är påväg hem så frågar Alice om vi ska grilla hos mig. Why not, Bra avslut på en fin helg. Säger bara, han och jag ska inte handla mat tillsammans, slutar med att vi råkade köpa party hattar, serpentiner, gnuggisar, nyckelringar och en massa skit. It's sick man. Men sen kom Joel och Alice så grillade vi, och det blev så sjukt gott så ni anar inte! Sen kollade jag och Carl Johan på mamma mia. Han älskade den! Wiiie!





Nu kommer Alice hem till mig med nybakad jordgubbstårta! Och jag måste tvätta hemma, annars blir pojkvännen inte glad! en ska vi hem till hans mamma och äta middag. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0