Asshole

Sååå... interessant dag idag. Mkt. Men jag fick pussa på min älskade sysskon när jag hämtade dem på dagis! :D I love em so much I could die. Sen ett mindre trevligt besök på jobbet. Jag kan inte minnas senaste gången jag svor så mycket som när jag va där. Goood, I have tourettes.  

Men i stort sett var dagen perfekt :) Just sayin. (Borträknat min panik attack när jag snackade med Matilda) 

På kemin så började mina armar och axlar klia som faan. Så frågar jag min lärare om det kan vara en allergisk reaktion, med tankte på de stora röda utslagen. Hahaha ska inte berätta vad hon gick in på, men äckligt var det, and I don't fucking have that. Men nu har jag nässelutslag typ över hela kroppen :/ Speciellt på min lilla belly. Och under min tutte :)

Jag vet btw hur jag ska komma i kontakt med Musse Hasselvall nu :) Hej Eric. Ska vi dra till din träning och kolla på Musse. Eftersom han tydligen tränar utan tröja hela tiden. Gilla. Im psyco.

Love u Bitches




I love me new shoes. So pretty.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0