:D

Fucking sån jävla bra dag, skolan va iof trist som vanligt. Men ringde Emma, så drog vi snabbt in till stan, Köpte en sikit fin vårjacka, sen gick vi på bio och såg Remember me. Så jäkla bra film. Och jag ska inte ens börja snacka om hur bäst slutet var. Så jäkla genomtänkt.
Sen snackade vi om att livet är för kort. Så frågade hon mig vad jag skulle göra om jag dog om en månad, blah blah blah.. Sen frågade jag henne. Hon skulle resa, och sen vara i sthlm och vara med kompisar och göra roliga saker som tex bowla (hon har bara gjort det en gång). Så då tänkte jag wtf lets go bowla :D Så tog första tåget till årsta, och jag knäckte iof henne totalt på bowling, men any ways... Sen tog vi en glass, och hon tänkte om restaurangen sökte personal, som extra jobbare. Hon sa att hon inte vågade, och jag sa att hon bara lever en gång, och Baaaaaam, hon har typ klirrat ett jobb som kock. Hur jäkla värt va inte det? Så jäkla dra dag idag.

Bee's can do it, we can do it, let's get to it, Let's fall in love :D


Sen kom jag hem till en tom chips påse, och där slutade mitt roliga... men ska inte låta det förstöra denna dag. 


Bilder från i Lördags :)








Hej då ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Hg

I really love att umgås med dig darling! :)

2010-03-30 @ 22:37:29
Postat av: Frida

Och jag med dig Bebis :D Du är den finaste <3

2010-03-30 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0