Do it well

Igår va en bra kväll för mig! :D
Men jag såg edward (eller nån annan) flera ggr framför mig säga "Don't do anything stupid. Don't do it."... I just did honey. Im alive... aren't I...
Lekte sex and the city också! ut med handen till en taxi. Ofc it works!
Slutade med ett besök på donken för mig och Allelicious (Alice). Sen somnade vi på loftet.

kom till jobbet SKIT TRÖTT! Efter 4 min komer helena och frågar om jag vill sluta! Himlen... Satt på bussstationen och var så jääävla lycklig. Solen rakt framför mig. Solbrillorna på. Solen stekte i mitt ansikte. En cigg i handen. Bussen kom. Jag satt kvar. Jag kunde lika gärna ta nästa. Sitta och njuta :) Då var jag lycklig.
Drog hem till Alice, åt skit god brunch.
Nu ska jag kolla på 16 and pregnant. Skit kul!

Puss bitches. Bilder kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0